divendres, 14 d’octubre del 2011

Foo Fighters - Back & Forth (2011)

Encara bavejant cada vegada que escolt el Wasting Light, mirar la película que van fer mentre el gravaven i que repassa tota la seva biografia com a grup no ha fet més que augmentar el meu apreci cap en Dave Grohl. M'agraden molt aquestes biografies només amb comentaris del grup i música en directe. Són una manera de donar-te’n compte de que les grans estrelles no són més que persones normals i corrents, persones com tu i com jo, que tenen les seves pors, les seves inquietuds, i en definitiva, els seus sentiments.

Com la tristesa de voler deixar la música quan en Kurt Cobain va decidir acabar amb la seva vida. La música com a válvula antidepressiva per gravar el que seria el primer cd dels Foo's. Els dubtes d'haver de decidir ser el bateria de Tom Petty & The Hearthbreakers o començar de zero un grup. Els problemes per trobar els components adequats d'un grup que és el grup d'en Dave Grohl. O tensions internes que van estar a punt de fer volar la banda just abans de treure el One by One! I com no, imatges boníssimes com la gravació dins el garatge de Wasting Light, amb la filla d'en Dave entrant a mitja gravació per demanar-li d'anar a la piscina.

El bo d'en Dave Grohl: una gran persona. I si a això li afegim un filó de hits inqüestionables, tenim com a resultat la banda més gran de rock de l'actualitat. Vos deix, que vaig a comprar-me tota la discogràfica dels Foo Fighters.

Llarga vida als Foo's!!


2 comentaris:

  1. Estic d'acord del tot amb tú, els Foo Fighters son un dels grans. Sobretot el Dave Grohl, que té una molt bona ànima humana.

    Vaig veure aquest documental a casa amb els amics als darrers díes que va sortir per Europa als cinemas, i em vaig emocionar moltíssim.

    No sé si hauràs vist ja el "petit" documental del Garage Tour (dura uns 40 minuts), però per si de càs:

    http://www.youtube.com/watch?v=JYArUl0TzhA

    Disfruta, i cuida't amic!

    ResponElimina
  2. Vaig a veure el Garage Tour, idò!

    Gràcies pel comentari!

    ResponElimina