dilluns, 21 de setembre del 2009

Sota la lluna plena d’Artà amb Manel


Sóc na Narodni Trodi i a partir d’ara col·laboraré en aquest bloc musical. Ho faré comentant el primer concert d’estiu que vaig escoltar fa cosa de més d’un meset a Artà. Ara que s’acosta el concert de Manel a les festes de la Mercè, em venen molt bons records del concert allà dalt al castell d’Artà on vaig veure per primera vegada al grup Manel i en vaig tenir una impressió boníssima. Un grup nou, diferent. Una de les primeres cançons fou la versió de Common People de Pulp en català i em varen captivar!!!


Vull viure com viuen els altres.
Vull fer les coses que fa la gent normal.
Vull dormir amb qui dormen els altres, t’estic parlant
de ficar-me al llit amb gent normal com tu.”

Seguiren amb cançons com Al Mar o Ai Dolors, que tracten la quotidianitat, amb frases senzilles i ritme, i ens expliquen coses que ens passen a tu i a jo cada dia.

Cap al final del concert, Guillem (el cantant del grup) va convidar al públic a participar i a pujar a l’escenari per recitar glosses improvisades. El públic, juntament amb Manel, havia d’acabar-les cantant: “i ens ha costat déu i ajuda arribar fins aquí”. La veritat és que la gent hi posava molta gràcia i imaginació.

La darrera cançó fou una versió en català de La Tortura de Shakira amb frases tan divertides com “no només de pa viu l’home...”

El passat 27 d’agost varen tornar a Mallorca per fer un concert a Ses Voltes i fou tot un èxit i pel que sembla no aturaran en tot l’hivern!! Aquí teniu la seva direcció de myspace: http://www.myspace.com/gatmanel

Vos esper dissabte 26 a l’Antiga Fàbrica d’Estrella Damm!!No falteu!!

Vídeo “La gent normal”

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada