dimecres, 28 de desembre del 2011

Collita 2011

L'any 2011 per servidor ha estat l'any Sopa de Cabra. No cada any el grup que te va marcar d'adolescent i te va introduir en el món del rock torna en els escenaris. I pot ser que no sigui ni el millor grup musicalment, ni els seus components siguin exemples a seguir, però ja ho diu en Lluís Gavaldà:

"Els grups que a mi m'han tocat més, els que m'emportaré sempre al meu costat, no són els que m'han fascinat a nivell musical. Són els que m'han agafat en el moment més tendre, en el moment més vulnerable"

I quin moment hi ha més tendre i ets més vulnerable que en plena adolescència? No ho negueu, tots teniu qualque grup així, per tant entendreu la emoció amb la que vaig viure l'anunci de gira, la interminable espera fins al concert, el repàs a la seva discografia, etc.

Però no només de sopa viu l'home, enguany s'ha recollit una collita musical excel·lent ja sigui amb els retorns triomfals de Foo Fighters, Antònia Font o Obrint Pas; despedides de nivell com R.E.M. o grans descobertes com són My Morning Jacket. Des de la més absoluta subjectivitat, aquest és el top 10 dels discos que més han sonat enguany a Dies de Carretera:

1. Wasting Light - Foo Fighters
2. Hard Times & Nursey Rhymes - Social Distortion
3. Lamparetes - Antònia Font
4. The Whole Love - Wilco
5. Circuital - My Morning Jacket
6. Collapse Into Now - R.E.M.
7. Ukelele Songs - Eddie Vedder
8. Blessed - Lucinda Williams
9. Coratge - Obrint Pas
10. Eric Fuentes & El Mal - Eric Fuentes

I per acabar, molts d'anys i feliç any nou a tothom!
-
Islas Baleares:

7 comentaris:

  1. Coincidim en alguns i en altres no. Com ha de ser..Tothom te el seu gust particular..Bon Any!!!!!!!

    ResponElimina
  2. Bones!! Com en Manel alguns punts tenim en comú.

    Salut!!!

    ResponElimina
  3. Sens dubte el descobrimet d'aquest darrer mes, Wilco!Esperem que l'any que comença acabi tan bé com l'hem acabat!Bon any!!

    ResponElimina
  4. Gràcis a tots pels comentaris i feliç any nou!

    ResponElimina
  5. Bon any, djxesc! Bona valoracio musical de l'any, a mi quest any m'han pillat Suburb dels Arcade Fire....

    ResponElimina
  6. Cert, ha estat l'any dels Antònia Font i dels Sopa. Personalment me qued amb "Els Amics de les Arts". Per bé i per mal són el grup que més m'han marcat aquest 2011.

    Feliç any nou!

    ResponElimina