dijous, 3 de març del 2011

9 de setembre de 2011




Encara no m'ho acab de creure, tenc por de despertar d'aquest somni... el 9 de setembre concert de Sopa de Cabra!! Crec que he estat esperant aquest moment des del mateix moment en que els vaig veure per darrera vegada, en la seva darrera actuació a Mallorca en aquell Rock 'n' Llengua que es va haver de ajornar per la pluja. 10 anys on tant el grup com jo hem canviat molt, però mai me pogut desfer dels lligams que m'uneixen als Sopa. De manera ciclica, em torn a llegir la biografia 'Si et quedes amb mi', torn a repassar els seus discos (encara me falta Mundo Infierno, tot arribarà...), me torn a empassar el documental 'L'Última Cançó' i me torn a empassolar sencer el darrer concert que van fer a Razzmatazz el 2001. És com aquella primera al·lota que intentes oblidar, però que quan te la trobes pel carrer t'hi tornes a enamorar. Això és lo que me passa amb Sopa. Ja ho sabeu, demà a les 9, entrades a la venda.

Si aquest any ja prometia i molt amb els retorns sonats de Manel i d'Antònia Font, ara es confirma que serà un any per rocordar. Són coses com aquestes les que et fan tornar a sentir l'emoció i la il·lusió com quan eres un infant.
-
'No pensis malament, només és rock n roll!!!!'

4 comentaris:

  1. Hola, no m'agraden gaire el SOPA però dir-te que he arribat fins aqui i veig que hem tens enllaçat. Gracies! et segueixo i faig el mateix. Ens anem llegint. Una abraçada.

    ResponElimina
  2. Gran noticia! Els Sopa sempre han segut el meu grup preferit del rock català. Espere que aquesta reunió no siga només per un sol concert i baixen al país valencià.

    Salutacions!

    ResponElimina
  3. Sopa de Cabra, quants records... No puc dir que els escolti sovint però sí és veritat que quan sento alguna cançó seva on sigui sempre em ve un somriure. Van ser un gran grup de rock, d'això no hi ha dubte: grans cançons, bones melodies, bon cantant, bons músics... el seu èxit no va ser fruit de la casualitat.

    ResponElimina
  4. Gràcies manel, ja fa temps que me pas per el teu gran bloc! Mos anam llegint!

    Juanvi, per a mi tambè ha estat una gran notícia, però jo sóc massa fan i no me l'he jugat: ja tenc la meva entrada per dia 9. Això si, una gira per Catalunya, Balears i País Valencià seria molt gran.

    Sí, Simu, per sobre de les etiquetes i de la llengua(Rock català) un gran grup de rock seques.

    Gràcies pels comentaris!
    Salut!

    ResponElimina